Schilders komen tot leven

Verwerker: Holland Relief

Product: 3M™ Diamond Grade DG3

Omschrijving:
De afgelopen jaren is de Haagse Schilderswijk veranderd in een echt openluchtmuseum: er zijn schilderijen van tientallen beroemde Hollandse meesters te bewonderen. Op de straatnaamborden om precies te zijn. Afgelopen zomer werd het ‘museum’ officieel geopend: er zijn nu ruim 70 straatnaamborden met een schilderij erop van de schilder waarnaar de straat is vernoemd. De borden zijn voorzien van 3M Diamond Grade DG3-folie. Jacques Vogels, Dienst Stadsbeheer, bedrijfsleider Veeg- en Straatbedrijf Den Haag: “We hebben eerst een proef gedaan en daarover waren we heel tevreden. Sommige borden hangen nu bijna twee jaar en de kwaliteit blijft perfect.” Er zijn drie wandelingen uitgezet door het Straatnaammuseum en er is een speciale website geopend: www.straatnaammuseum.nl Daar is ook de folder te downloaden met de wandelingen.

Wilt u meer informatie over deze straatnaamborden of en de 3M Diamond Grade DG3-folie, neem dan contact op via 3M Nederland BV

Terug naar hoofdpagina Signed by 3M