1e kwartaalprijs 3M Sport & Spel spaaractie uitgereikt

Dinsdag 09 November 2010
Winnaar Wii Sport & Spel pakket: "Nu ben ik totaal verrast dat ik ook nog zo'n mooie prijs gewonnen heb!"

Sinds juni 2010 loopt die lekker ouderwetse spaaractie van 3M. Bij tapes, schuurrollen en veiligheidsproducten kun je punten sparen voor Sport & Spel cadeaus. Maar er kan ook drie keer een grote prijs gewonnen worden. En dat heeft Ed Kort van G4S (Group 4 Securicor) geweten. Hij is de winnaar van de 1e kwartaalprijs in de 3M Sport & Spel spaaractie: een Wii Sport & Spel pakket. 3 november nam hij zijn prijs in ontvangst. En hij spaarde tot nu toe alleen nog maar voor de dynamo radio.

"And the winner of the Wii is..."
Daar stond hij dan. De winnaar nam zijn Wii Sport & Spel pakket dankbaar in ontvangst. “Als Safety Shop Manager doe ik onder andere ook de bestellingen van de PBM's. Toen ik de actie op de stofmaskers van 3M zag ben ik gelijk naar de speciale actiewebsite gegaan en begon ik met sparen voor de dynamo radio. Nu ben ik totaal verrast dat ik ook nog zo'n mooie prijs gewonnen heb!”

Wie wint wintersportweekend?
De trekking en uitreiking van de volgende kwartaalprijs is in januari 2011. Dan gaat het weekend wintersport voor twee eruit. Blijf je deelnemende producten kopen en volle spaarkaarten insturen? Dan blijf je in de race voor de volgende twee kwartaalprijzen. In mei 2011 maak je kans op het race-evenement ‘Grand Prix Superleague Formule’ met je vrienden. Maar dus eerst nog het wintersportweekend voor twee personen: in januari 2011!

Doe nog mee tot 1 mei 2011
Zo werkt het: gewoon zegels sparen voor fraaie Sport & Spel cadeaus. Spaarzegels en spaarkaarten vind je op en bij 3M actieproducten zoals tapes, stofmaskers, veiligheidshelmen en -brillen. Stuur het aantal benodigde volle spaarkaarten in voor het gratis artikel van jouw keuze. Er is keus genoeg: leren ‘retro’ voetbal, sporttas, dartboard, pokerset, barbecueset met koeltas in-1, draagbare radio of relaxte hangmat. En met elke ingestuurde volle spaarkaart maak je dus ook nog kans op de twee extra kwartaalprijzen.

Actuele actiesite
Kijk hier voor de cadeaus, spaarkaarten (download), extra prijzen, actievoorwaarden, verkooppunten en de 3M producten die op dat moment meedoen. Kortom: alles over de spaaractie vind je op www.3M.nl/sportenspel.

Een erkend leider in Research & Development. 3M produceert duizenden innovatieve producten voor tientallen verschillende markten. De kracht van 3M is om haar technologieën - vaak in combinatie met elkaar - om te zetten in producten voor een breed scala aan (toekomstige) klantbehoeften. Met een omzet van $ 23 miljard heeft 3M wereldwijd 75.000 mensen in dienst en in meer dan 65 landen productielocaties.
Meer informatie is te vinden op www.3M.nl of www.3Mfonds.nl.

MS Word document 41,5 KB
Ouarda el Ghamarti