Online totaalaanbod voor MRO-markt

Vrijdag 18 Februari 2011

Bent u werkzaam in Maintenance, Repair of Operations? 3M biedt professionele gebruikers in de segmenten onderhoud, herstel en productie diverse industriële producten. Bekend zijn de 3M schuurmaterialen, tapes en lijmen, elektrotechnische en persoonlijke beschermingsproducten. Deze verschillende productgroepen zijn nu gebundeld in 1 gebruiksvriendelijke website: www.3M.nl/MRO. De gebruiker zoekt hier op industriële activiteit – bijvoorbeeld ‘Onderhoud van gebouwen’ – en vindt direct alle benodigde producten. Lang zoeken is dus verleden tijd. 3M heeft de producten uit de verschillende groepen al bij elkaar gezet. www.3M.nl/MRO is de handige online productcatalogus voor elke technische dienst in de industrie.

Snel vinden, minder kosten, gemak
Voor het uitvoeren van werkzaamheden in onderhoud en productie zijn meerdere producten nodig. 3M weet bij elke activiteit welke dat zijn. Op de nieuwe website reikt het bedrijf de (be)zoeker een complete oplossing aan en niet slechts 1 product. U hoeft dus niet meer alle losse producten bij elkaar te zoeken. Dat heeft 3M al gedaan. Uw voordelen: sneller vinden wat u nodig heeft. En dus tijd en kosten besparen. Het overzicht en de kant-en-klare oplossingen maken de inkoop ook een stuk leuker. Gemak dient de mens.

Een snelvindvoorbeeld
Kies bij ‘Industriële activiteiten’ voor ‘Onderhoud van gebouwen’. Daar vindt u onder bijvoorbeeld ‘verven’ de producten om de klus te klaren: schuurvellen, handpads, afplaktapes en stofmaskers. 3M heeft ze al voor u bij elkaar gezet. Kijk voor meer industriële oplossingen op de MRO-site van 3M: www.3M.nl/MRO.

4 werkgebieden, 200 producten
Op de site kunt u zoeken op product en op werkgebied (‘industriële activiteit’). Op basis van vakkennis en ervaring heeft 3M ruim 200 relevante producten voor dagelijkse onderhouds- en productiewerkzaamheden geselecteerd. Via 4 herkenbare Industriële activiteiten is het een koud kunstje om de benodigde producten te vinden:

• Onderhoud van productiemachines: producten voor reiniging, machineonderhoud, lassen.
  • Elektrotechnisch onderhoud: producten te gebruiken bij isolatie, reiniging en bevestiging.
  • Onderhoud van gebouwen: reiniging, vloeronderhoud, verwarming/ventilatie/airconditioning, verven.
  • Persoonlijke veiligheid: bescherming van hoofd, ogen, oren, huid, ademhaling en meer.

De site biedt een totaalaanbod. Alle producten op www.3M.nl/MRO zijn ontwikkeld om uw werk sneller (en dus goedkoper), prettiger en veiliger te kunnen uitvoeren.

3M industriële oplossingen
3M werkt continu aan nieuwe oplossingen die het werk van de professional in onderhoud, herstel en productie veiliger en makkelijker maken. Uitgangspunt: de gebruiker en de werksituatie. Jarenlange kennis en ervaring hebben een scala aan industriële oplossingen en producten opgeleverd. Het assortiment omvat:

• veiligheidsbrillen
  • gehoor- en hoofdbescherming
  • stof-, gas- en dampmaskers
  • lasbeschermingsproducten
  • disposable overalls
  • tapes en lijmen
  • schuurmaterialen
  • elektrotechnische producten

U vindt voor elke toepassing het juiste product op www.3M.nl/MRO.

Een erkend leider in Research & Development. 3M produceert duizenden innovatieve producten voor tientallen verschillende markten. De kracht van 3M is om haar technologieën - vaak in combinatie met elkaar - om te zetten in producten voor een breed scala aan (toekomstige) klantbehoeften. Met een omzet van $ 23 miljard heeft 3M wereldwijd 75.000 mensen in dienst en in meer dan 65 landen productielocaties.
Meer informatie is te vinden op www.3M.nl of www.3Mfonds.nl.

Said Ben Sallah

Online totaalaanbod voor MRO-markt