3e kwartaalprijs 3M Sport & Spel Spaaractie uitgereikt

Maandag 23 Mei 2011
Winnaar Grand Prix: “Uitgerekend op vrijdag de 13e win ik een prijs!”

De 3e en laatste kwartaalprijs van de 3M Sport & Spel Spaaractie heeft een gelukkige winnaar gevonden. Of eigenlijk tien. Want op 4 juni gaat Alex de Munnik met z’n collega’s naar de Superleague Formula Grand Prix. Een fantastisch racespektakel op het circuit van ons eigen Assen. Daar heeft hij flink voor moeten sparen. Maar met succes: op één van de volle spaarkaarten viel deze extra prijs. Enthousiast verteld Alex dat hij dit niet heeft zien aankomen. Als voorzitter van de personeelsvereniging heeft hij alle 3M Sport & Spel cadeaus verzameld, en binnenkort zullen deze verloot worden onder het personeel van Tjoapack. Dubbele pret dus!

‘Superleague Formula Grand Prix Assen’
De prijs is een race-evenement dat zijn gelijke niet kent. De Superleague Formula Grand Prix is een belevenis. Op 3, 4 en 5 juni gaat Assen trillen op z’n grondvesten. Niks downsizen naar kleinere motoren zoals in de Formule 1. Gewoon ouderwets oorverdovend spektakel. Aan de start staan 19 superkrachtige, 750 pk-sterke V12-bolides. Met bekende coureurs die strijden in de kleuren van voetbalclubs als PSV, Galatasaray, AC Milan en Atletico Madrid. Ze strijden tegen elkaar over de hele wereld. Team Anderlecht staat nipt aan kop. Maar nu is Assen aan de beurt. Alex is daar met z’n collega’s bij. 3M wenst hen veel plezier.
Meer informatie: www.sf-assen.com

Geslaagde actie
De 3M Sport & Spel Spaaractie is een succes. Lekker ‘ouderwets’ zegels sparen en plakken blijkt nog steeds populair. Zeker met zo’n sportief cadeaupakket. Professionele gebruikers van de 3M schuurrollen, tapes en veiligheidsproducten hebben dan ook flink gespaard. En met elke volle kaart maakte de inzender kans op de extra kwartaalprijzen. Oktober 2010 het Wii Sport & Spel Pakket. In januari 2011 het weekend wintersport in Winterberg. En nu dus de 3e en laatste prijs: de Superleague Formula Grand Prix in Assen (10 vrijkaarten). De spaaractie www.3M.nl/sportenspel is inmiddels voorbij.

3M Industriële en Veiligheidsproducten
3M werkt continu aan oplossingen die het werk van de professional veiliger en gemakkelijker maken. Uitgangspunt: de gebruiker en de werksituatie. Jarenlange kennis en ervaring hebben een lijn hoogwaardige producten opgeleverd. Het 3M-assortiment biedt onder meer een ruime keus aan tapes, schuurrollen en veiligheidsproducten. Meer informatie: www.3MSafety.nl en de 3M Verkoopbinnendienst, tel. 071 450 365.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $27 miljard heeft 3M wereldwijd 80.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.3Mfonds.nl of kijk naar @3MNews op Twitter.

Web Album

3e kwartaalprijs 3M Sport & Spel Spaaractie uitgereikt