RITE-LOK™ heet nu 3M™ Scotch-Weld™ lijmen

Donderdag 06 Mei 2010
3M heeft het assortiment RITE-LOK lijmen geïntegreerd in het assortiment Scotch-Weld lijmen. Hierdoor bieden wij onze klanten een compleet assortiment lijmen onder de gevestigde merknaam 3M Scotch-Weld. De merknaam RITE-LOK zal 3M niet meer gebruiken.

Het bestaande assortiment Scotch-Weld lijmen wordt door deze wijziging aangevuld met:

• Scotch-Weld™ Cyanoacrylaat Lijmen
  • Scotch-Weld™ Anaërobe Lijmen
  • Scotch-Weld™ UV-uithardende Lijmen
  • Scotch-Weld™ Structurele Lijmen
  • Scotch-Weld™ Primers en Activators

Om meer te weten te komen over hoe deze 3M Scotch-Weld lijmen u kunnen helpen een lijm oplossing te vinden met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, neem dan vandaag nog contact met ons op.

Of kijk op onze website: www.3M.nl/lijmen.

Een erkend leider in Research & Development. 3M produceert duizenden innovatieve producten voor tientallen verschillende markten. De kracht van 3M is om haar technologieën - vaak in combinatie met elkaar - om te zetten in producten voor een breed scala aan (toekomstige) klantbehoeften. Met een omzet van $ 23 miljard heeft 3M wereldwijd 75.000 mensen in dienst en in meer dan 65 landen productielocaties. Meer informatie is te vinden op www.3M.nl of www.3Mfonds.nl.

3M, Scotch, Post-it, Scotchgard, Vikuiti, Nexcare, Scotchprint, Filtrete, Command, en Scotch-Brite zijn handelsmerken van 3M Company.

RITE-LOK™ heet nu 3M™ Scotch-Weld™ lijmen