3M verdrievoudigt assortiment beschermende overalls

Maandag 03 Oktober 2011
Voor tal van industriële gevaren een beschermende disposable overall

3M Veiligheid verdrievoudigt haar assortiment beschermende wegwerpoveralls. De wereldleider in veiligheid en persoonlijke beschermingsmiddelen biedt nu een coverall voor diverse industriële gevaren. De professionele gebruiker kan kiezen uit 12 verschillende overalls, elk afgestemd op activiteit en werksituatie. De disposable overalls bieden verbeterde bescherming tegen gevaarlijke stofdeeltjes en spatten van vloeibare chemicaliën. Andere beperken de verspreiding van vlammen. Professionals en veiligheidskundigen vinden het nieuwe 3M beschermende overalls-assortiment bij hun distributeur. Voor meer informatie klikt u hier.

Verbeteringen en toepassingen

De uitbreiding van het assortiment betekent verbetering op meerdere punten. Vrijer bewegen door speciaal materiaal in mouwen en pijpen. Extra bescherming dankzij afsluitbare verdekte sluiting over de rits. Een 2-richtingen rits bovendien, wat aan- en uittrekken gemakkelijker maakt. De 3M Beschermende Overalls bevatten uiterst weinig natuurlijk latex, rubber of siliconen (allergie). Ze zijn sterker dankzij verbeterde materialen. En zes beschikbare maten maken dat hij altijd past.

Met al deze eigenschappen zijn de 3M Coveralls de ideale, comfortabele beschermende overalls voor verfspuiten, asbestverwerking, hout- en metaalbewerking, chemicaliënverwerking en lichte gebouwreiniging.

Assortiment 3M Beschermende Overalls

Tot vandaag had u de keuze uit vier 3M Overalls. Vanaf nu telt de kledingkast met beschermende disposable overalls twaalf varianten. Elke variant is toegespitst op een specifieke werksituatie en industrieel gevaar. Elke overall zit prettig en biedt het bekende ademende comfort en verbeterde bescherming. U vindt dus bijna altijd de 3M Overall die bij u en uw werk past. Voor een volledig overzicht van alle 3M Beschermende Overalls klikt u hier. 3M overtuigt u graag met een demonstratie, dus vraag gerust een test aan.

Meer 3M persoonlijke beschermingsproducten

3M werkt continu aan oplossingen die het werk van de professional veiliger en gemakkelijker maken. Uitgangspunt: de gebruiker en de werksituatie. Jarenlange kennis en ervaring hebben een volledige lijn hoogwaardige persoonlijke beschermingsmiddelen opgeleverd. Het 3M Veiligheidsassortiment biedt veiligheidsbrillen, gehoor- en hoofdbescherming, stof-, gas- en dampmaskers en (motoraangedreven) ademhalingssystemen. En dus ook beschermende overalls. Meer informatie: www.3MSafety.nl

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $27 miljard heeft 3M wereldwijd 80.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.3Mfonds.nl of kijk naar @3MNews op Twitter.

Web Album

3M verdrievoudigt assortiment beschermende overalls