3M Fonds in actie voor 3FM Serious Request

Dinsdag 06 December 2011

Ieder jaar wordt door 3FM, in samenwerking met het Rode Kruis de actie Serious Request op touw gezet. Dit keer staat het Glazen Huis van waaruit de uitzendingen gedaan worden in Leiden. “We haken hier graag op in. Via het 3M Fonds zullen we hiervoor speciaal met het ‘Serious Request’-logo bedrukte Post-it® Notes gaan verkopen” aldus Ronald Faas, directielid van 3M.
Doel is om met ongeveer 100 3M-vrijwilligers 20.000 van deze limited edition blokjes te verkopen. De opbrengst wordt gedoneerd aan de 3FM Serious Request-actie 2011.
Actuele info over dit Helpende Hand project: www.Facebook.com/3Mfonds.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $27 miljard heeft 3M wereldwijd 80.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.3Mfonds.nl of www.youtube.com/innovation.

3M Fonds in actie voor 3FM Serious Request