3M introduceert App voor de onderhoudsvrije stofmaskers

Woensdag 18 Januari 2012

Welk stofmasker heb ik nodig voor het werk dat ik doe? Hoe gebruik ik hem? Kan ik hem combineren met mijn veiligheidsbril? Met de nieuwe App 3M Aura™ 9300+ Serie Onderhoudsvrije Stofmaskers weet u meteen hoe het zit. De onlangs geïntroduceerde stofmaskers zitten vol pluspunten ten opzichte van de reeds succesvolle 9300 Serie. Vrijer ademhalen, meer zicht en verbeterd gebruiksgemak bijvoorbeeld. Nu dus nog een pluspunt: de App. Met een demofilmpje, de maskerkeuzehulp, advies en meer. Direct antwoord op uw vragen. Professionals en veiligheidskundigen met een iPhone, iPad of iPod (vereist iOS 5.0 of nieuwer) vinden de App hier. Voor alle overige smartphones (Blackberry en android) is er een mobiele website.

Ontdek de pluspunten van Aura 9300+ Stofmaskers

De belangrijkste verbeteringen van de nieuwe 3M Aura 9300+ Onderhoudsvrije Stofmaskers zijn:
  • Vrijer ademhalen – dankzij extra lage ademhalingsweerstand. En toch maximale filtratie.
  • Meer zicht – dankzij betere pasvorm en minder beslaan van uw veiligheidsbril.
  • Verbeterd gebruiksgemak – de stofmaskers zetten gemakkelijk op en zitten prettiger.
Zelf zien hoe het zit? Meer voordelen, tekst en uitleg? Bekijk de App.

Kies het juiste Aura 9300+ Stofmasker voor uw toepassing

In welke sector u ook werkzaam bent, wat de omstandigheden ook zijn: er is een geschikt 3M Aura 9300+ Stofmasker. Niet alleen voor elke toepassing, maar ook voor elke beschermingsklasse (indeling naar filtratievereisten en beschermingsfactor). 3M helpt u bij het maken van de juiste keuze. Er zit een maskerkeuzehulp op de App.

Meer 3M persoonlijke beschermingsproducten

3M werkt continu aan oplossingen die het werk van de professional veiliger en gemakkelijker maken. Uitgangspunt: de gebruiker en de werksituatie. Jarenlange kennis en ervaring hebben een volledige lijn hoogwaardige persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) opgeleverd. Het assortiment 3M veiligheidsproducten biedt gehoor- en hoofdbescherming, veiligheidsbrillen, disposable coveralls, (motoraangedreven) ademhalingssystemen en onderhoudsvrije of herbruikbare maskers. Meer informatie: www.3MSafety.nl en de 3M Verkoopbinnendienst, tel. 071 5 450 306.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $27 miljard heeft 3M wereldwijd 80.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.3Mfonds.nl of kijk naar @3MNews op Twitter.

MS Word document 147KB

3M introduceert App voor de onderhoudsvrije stofmaskers