De echte klusser doet het zelf met 3M!
Nieuwe 3M doe-het-zelf website online

Donderdag 26 Juli 2012
In juli is de compleet vernieuwde doe-het-zelf website van 3M online gegaan. Via www.3M.nl/doehetzelf vinden klussers en tussenhandelaren een compleet overzicht van alle 3M Doe-het-zelf-producten, hun toepassingen en uiteraard handige tips, trucs en verkoopadressen.

Een goede voorbereiding is het halve werk, goed materiaal de andere helft. Wie van begin tot eind zijn klus professioneel wil aanpakken, kan voortaan terecht op de nieuwe doe-het-zelf-website van 3M. Schuurmaterialen, tapes, bevestigingsstrips en persoonlijke beschermingsmiddelen: alle 3M-producten, inclusief achtergrondinformatie en methodes komen uitgebreid aan de orde. Handig zijn de antwoorden op veel voorkomende vragen en de links naar de instructieve filmpjes op YouTube. Uiteraard zal de website ook worden gebruikt voor actuele acties en productintroducties.

3M Doe het Zelf-assortiment

3M biedt een uitgebreid assortiment materialen en producten voor doe-het-zelvers, waarmee klussers sneller en gemakkelijker kunnen werken en bovendien een professioneel eindresultaat kunnen realiseren. Onder de merknaam SandBlaster™ voert 3M een compleet concept schuurmaterialen. Daarmee levert de doe-het-zelver een professioneel eindresultaat in veel minder tijd en moeite. De bekende Scotch® tapes helpen bij nauwkeurig afplakken en laten zich uiteraard weer snel en zonder lijmresten verwijderen. De persoonlijke veiligheidsproducten van 3M™ beschermen longen, oren, ogen en hoofd tegen stof, gas, damp en lawaai. En met de Command™ bevestigingsstrips is gaten boren voortaan overbodig: met de praktische strips is vrijwel alles muurvast te bevestigen aan de muur én weer probleemloos te verwijderen.

3M

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 84.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.Facebook.com/3Mnederland of kijk naar @3MNews op Twitter.

Op aanvraag bij Peter Flach.Email

Nieuwe 3M doe het zelf website