Extreme Sealing Tape voor waterdichte reparaties

Woensdag 13 Maart 2013
De Extreme Sealing Tape is een tape met een zachte kleverige acrylaat lijmlaag, die in de praktijk bijvoorbeeld gebruikt wordt voor het repareren van carrosseriedaken.

Kit kan na verloop van tijd lekkage geven. Het verwijderen van oude kit en het aanbrengen van nieuwe kit is een zeer tijdrovende klus.
Met de Extreme Sealing Tape kan het veel sneller. De tape wordt direct over de oude kit heen geplakt en sluit waterdicht af. Daarnaast blijft de tape zacht en flexibel, waardoor het zich makkelijk vormt naar contouren, randen, popnagels, schroeven etc. Het schutvel en de gecoate filmrug zorgen voor stabiliteit bij het aanbrengen, waardoor dit snel en gemakkelijk gaat.

De Extreme Sealing Tape heeft een hoge initiële hechting op veel verschillende ondergronden, is erg duurzaam en verkrijgbaar in 25, 50 en 75 mm breed.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 88.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 70 landen. In de Benelux werken bij 3M 1000 personen, verdeeld over 7 vestigingen, waarvan 5 productielocaties en in Zwijndrecht (B) een R&D vestiging. Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.Facebook.com/3Mnederland of kijk naar @3MNews op Twitter.

Word doc.(14KB)

Ferdinand Ammerlaan,