Nieuw: 3M Spuitcabinebescherming voor ’stofvrije’ cabine en beter spuitwerk

Donderdag 10 Oktober 2013
Het is prettig werken in een heldere en stofvrije spuitcabine. En een langere levensduur van die cabine is ook welkom voor uw schadeherstelbedrijf. 3M Autoschadeherstel introduceert twee producten die uw spuitcabine beschermen en zorgen voor een schone en lichte omgeving: 3M™ Dirt Trap en 3M™ Premium Booth Coating.

Het is prettig werken in een heldere en stofvrije spuitcabine. En een langere levensduur van die cabine is ook welkom voor uw schadeherstelbedrijf. 3M Autoschadeherstel introduceert twee producten die uw spuitcabine beschermen en zorgen voor een schone en lichte omgeving. 3M™ Dirt Trap is een unieke dunne, zelfklevende folie. 3M™ Premium Booth Coating is een spray die een beschermlaag achterlaat. Beide producten nemen stof en laknevel op, zijn zo aangebracht en ook zo weer verwijderd. Zonder water, dus geen kans op corrosie. De 3M Spuitcabinebeschermingsproducten zijn nu te koop bij uw distributeur voor autoschadeherstelproducten.

3M Spuitcabinebescherming: sneller, makkelijker, goedkoper

Een spuitcabine is een flinke aanschaf. Met goede bescherming heeft u langer plezier van de investering. De nieuwe spuitcabinebeschermingsproducten van 3M bieden vele voordelen. 3M Dirt Trap en 3M Premium Booth Coating (gescheiden en in combinatie te gebruiken):

• zijn snel en simpel aan te brengen
  • nemen stof, vuil en laknevel op (effect: 50% minder zwevend stof)
  • zorgen voor minder stof in gespoten delen
  • maken de werkomgeving licht: beter zicht voor scherpe controle van kleur en dekking (strakker spuitwerk)
  • zijn snel – bespaar schoonmaaktijd – en zonder water – voorkom corrosie – te verwijderen

3M Dirt Trap Cabinebeschermer

3M Dirt Trap is een uniek zelfklevend vliesmateriaal voor de bescherming van wanden, ramen en vloeren van spuitcabines en mengkamers. De folie brengt u eenvoudig aan met een applicator: 3M Dirt Trap Cabinebeschermer aanbrengen (video op YouTube).

3M Premium Booth Coating Cabinebeschermer

Moeilijk bereikbare plekken spuit u snel en simpel in met 3M Premium Booth Coating. Het is ook geschikt voor de gehele cabinewand. De coating brengt u aan met het 3M Accuspray Spuitpistool: 3M Premium Booth Coating aanbrengen (video op YouTube).

Klik hier voor meer informatie en een volledig productoverzicht met technische specificaties

Demonstratie op locatie

U kunt zelf ervaren hoe 3M Dirt Trap en 3M Premium Booth Coating werken. 3M komt graag langs om de spuitcabinebeschermingsproducten in uw werksituatie te demonstreren. Bel voor een afspraak: 071–5450369 of stuur een mail naar auto-marine.nl@mmm.com.

Meer oplossingen voor de autoschadehersteller

De autoschadebranche is in ontwikkeling. Eisen en wensen van het autoschadeherstelbedrijf veranderen. 3M denkt mee en werkt continu aan nieuwe oplossingen voor een efficiënter en winstgevender schadeherstelproces. 3M-introducties maken het werk van de professionele schadehersteller sneller en gemakkelijker. Voor een perfect eindresultaat tegen lagere kosten.

3M Autoschadeherstel biedt een uitgebreid productassortiment voor het gehele autoschadeherstelproces. Innovatieve producten voor afplakken, schuren en polijsten. Informatie: www.3M.nl/auto en de 3M Verkoopbinnendienst, tel. 071 5 450 369.

3M

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 88.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 70 landen. In de Benelux werken bij 3M 1000 personen, verdeeld over 7 vestigingen, waarvan 5 productielocaties en in Zwijndrecht (B) een R&D vestiging.
Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.Facebook.com/3Mnederland of kijk naar @3MNews op Twitter.

Brochure
PDF document 250 KB