Gezond nieuws voor de autoschadehersteller: schuren met maximale stofafzuiging

Dinsdag 01 Oktober 2013
Wat zoekt het autoschadeherstelbedrijf in een goede schuurschijf? Uitstekende schuurprestaties, een zeer lange standtijd en maximale stofafzuiging. Al deze eigenschappen komen samen in de meest recente innovatie van 3M Autoschadeherstel: 3M™ Hookit™ Blue Multihole Schuurschijven.

Uitstekende schuurprestaties, een zeer lange standtijd en maximale stofafzuiging. Dat is wat het autoschadeherstelbedrijf zoekt in een goede schuurschijf. Goed nieuws: 3M Autoschadeherstel introduceert 3M™ Hookit™ Blue Multihole Schuurschijven. Het unieke ontwerp minimaliseert vollopen en maximaliseert de snijkracht. In combinatie met de nieuwe universele steunschijven wordt een optimale stofafzuiging bereikt. Kortom: perfect schuren, met minder stof en ook nog een snelle schijfwissel komen samen in dit efficiënte schuursysteem. De 3M Hookit Blue Multihole Schuurschijven en accessoires zijn nu te koop bij uw distributeur voor autoschadeherstelproducten.

Langdurig efficiënt en ‘stofvrij’ schuren

De 3M Hookit Blue Multihole Schuurschijven zijn herkenbaar aan de blauwe kleur en het spiraalvormige ontwerp met meerdere gaten. De gatenconfiguratie minimaliseert vollopen terwijl de snijkracht zeer groot is. Dat blijkt ook uit de klassieke ‘banen’-schuurtest, waarbij de Hookit Blue schijf de duidelijke winnaar is. De Hookit-verbinding tussen schijf en steunschijf zorgt voor een solide constructie en lange levensduur. Moet de schuurschijf toch vervangen worden, dan maken de richtgaten een snelle wissel mogelijk.

Aan al deze pluspunten voegt 3M nu een belangrijk aspect toe: ‘stofvrij’ schuren. Het unieke ‘multihole’-ontwerp garandeert krachtige stofafzuiging over het gehele oppervlak van de schijf. Met de Hookit Blue Multihole Schuurschijven maakt 3M effectief en efficiënt schuren een stuk prettiger.

Alle producten voor een compleet schuursysteem

3M biedt met Hookit Blue Multihole Schuurschijven een volledig pakket producten voor ‘stofvrij’ schuren. De 150 mm schuurschijven zijn er in 13 groftes, van P80 tot en met P600. De nieuwe universele 3M Multihole Steunschijven zijn geschikt voor alle 3M 150 mm schuurschijven (6 of 15 gaten en Multihole Purple+). Deze ‘Back-up Pads’ (standaard en soft) – en de zachte Interface Pads – zijn verkrijgbaar in de maten 5/16 en M8. Met de Hookit Blue Multihole Schuurschijven levert 3M voor elke schuurklus de juiste schuurmaterialen. Klik hier voor meer informatie en een volledig overzicht met technische specificaties.

Helemaal stofvrij schuren is helaas niet mogelijk. Advies 3M: draag altijd een stofmasker.

Meer oplossingen voor de autoschadehersteller

De autoschadebranche is in ontwikkeling. Eisen en wensen van het autoschadeherstelbedrijf veranderen. 3M denkt mee en werkt continu aan nieuwe oplossingen voor een efficiënter en winstgevender schadeherstelproces. 3M-introducties maken het werk van de professionele schadehersteller sneller en gemakkelijker. Voor een perfect eindresultaat tegen lagere kosten.

3M Autoschadeherstel biedt een uitgebreid productassortiment voor het gehele autoschadeherstelproces. Innovatieve producten voor afplakken, schuren en polijsten. Informatie: www.3M.nl/auto en de 3M Verkoopbinnendienst, tel. 071 5 450 369.

3M

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 88.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 70 landen. In de Benelux werken bij 3M 1000 personen, verdeeld over 7 vestigingen, waarvan 5 productielocaties en in Zwijndrecht (B) een R&D vestiging.
Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.Facebook.com/3Mnederland of kijk naar @3MNews op Twitter.

MS Word document 34,8 KB
Brochure