Verminder ongewenste krassen, met de nieuwste 3M Schuurschijf

Vrijdag 18 Oktober 2013
Prachtig polijstwerk begint bij de beste finish. 3M Autoschadeherstel helpt de schadehersteller met de introductie van de 3M™ 260L+ Hookit™ Purple Finishing Film Schuurschijf. Deze verbetering van de al succesvolle 260L-schuurschijf biedt als grote plus: een enorme afname van swirl marks en pigtails.

Prachtig polijstwerk begint bij de beste finish. 3M Autoschadeherstel helpt de schadehersteller met de introductie van de 3M™ 260L+ Hookit™ Purple Finishing Film Schuurschijven. Deze verbetering van de al succesvolle 260L-schuurschijf biedt als grote plus: een enorme afname van swirl marks en pigtails. Oftewel: betere schuurprestaties bij het matteren en finishen van clear coat-applicaties. Met als beloning een perfect eindresultaat. En dat is weer het beste begin voor prettig polijsten. De zeer duurzame 3M 260L+ Hookit Purple Finishing Film Schuurschijven zijn nu te koop bij uw distributeur voor autoschadeherstelproducten.

Duurzamer en betere prestaties

Met de introductie van de 3M 260L+ Hookit Purple Finishing Film Schuurschijf reageert 3M op de vraag van klanten. De autoschadebranche was op zoek naar hetzelfde gemakkelijk te polijsten eindresultaat, maar met minder swirlmarks en pigtails. En natuurlijk mocht deze nieuwe schijf ook best langer meegaan. 3M geeft de 260L+ meerdere plussen mee:

• Veel minder swirl marks en pigtails (zware swirl marks) dankzij verbeterde coating
  • Sterk verlengde standtijd
  • Het schuurmateriaal loopt minder snel vol

Veel minder swirl marks

3M heeft een ‘gewone’ finishing schuurschijf vergeleken met de verbeterde 3M Finishing Film schuurschijf. Het verschil was groot. De typische ‘varkensstaart krulkrassen’ zijn goed zichtbaar bij gebruik van de standaard schijf. Het resultaat van de 3M 260L+ Hookit Purple Finishing Film Schuurschijf mag er zijn. De swirl marks ontbreken vrijwel geheel. In beeld gebracht: youtu.be/IEtdCG_fLw4

Het assortiment

3M 260L+ Hookit Purple Finishing Film Schuurschijven hebben een diameter van 150 mm. De schijven zijn verkrijgbaar in vijf korrelgroftes, van P600 tot P1500. Voor elke stap in het schuurproces, de juiste schuurschijf voor de perfecte finish. Klik hier voor meer informatie en een volledig overzicht met technische specificaties.

Meer oplossingen voor de autoschadehersteller

De autoschadebranche is in ontwikkeling. Eisen en wensen van het autoschadeherstelbedrijf veranderen. 3M denkt mee en werkt continu aan nieuwe oplossingen voor een efficiënter en winstgevender schadeherstelproces. 3M-introducties maken het werk van de professionele schadehersteller sneller en gemakkelijker. Voor een perfect eindresultaat tegen lagere kosten.

3M Autoschadeherstel biedt een uitgebreid productassortiment voor het gehele autoschadeherstelproces. Innovatieve producten voor afplakken, schuren en polijsten. Informatie: www.3M.nl/auto en de 3M Verkoopbinnendienst, tel. 071 5 450 369.

3M

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 88.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 70 landen. In de Benelux werken bij 3M 1000 personen, verdeeld over 7 vestigingen, waarvan 5 productielocaties en in Zwijndrecht (B) een R&D vestiging.
Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.Facebook.com/3Mnederland of kijk naar @3MNews op Twitter.

MS Word document 35,1 KB
Brochure