3M daagt signmakers uit voor 3M Power Performance Challenge 2014

Donderdag 10 Juli 2014
3M is op zoek naar de beste en meest creatieve signmakers van de Benelux.

Doe mee met de 3M Power Performance Challenge 2014 en win tickets voor de 3M Masterclass in het 3M Innovatiecentrum in Neuss. De winnaars worden ontvangen in het grootste 3M lab van Europa en krijgen een exclusieve tour door de fabriek en het testcentrum. Een unieke kans om een kijkje achter de schermen te nemen en met eigen ogen te zien waar de print en snijfolies worden geproduceerd en getest.
Per post heeft de signmakers markt de 3M Power Performance Challenge ontvangen. De Challenge bestaat uit drie opdrachten die de kennis, creativiteit en het vakmanschap van de deelnemers op de proef stellen. Alle challenges worden uitgevoerd in teams van twee personen. Antwoorden en foto's kunnen worden geupload via de speciale app op de facebookpagina van 3M Commercial Graphics: www.facebook.com/3Mgraphicsbenelux.

De 3M Power Performance Challenge loopt tot en met 31 augustus 2014. Aan het eind van de actieperiode zal een vakjury aan alle inzendingen scores gaan toekennen, waarna de uitslagen bekend worden gemaakt. Eind september zal duidelijk worden wie zichzelf de beste signmakers van de Benelux mogen noemen. In totaal zijn er 20 tickets te winnen voor de 3M Masterclass in Neuss.

Meer over 3M Commercial Graphics
3M Commercial Graphics werkt continu aan nieuwe oplossingen voor binnen- en buitenreclame. Jarenlange kennis en ervaring hebben een compleet assortiment aan grafische folies opgeleverd voor vloeren, ramen, wanden, gevels en voertuigen. De folies van 3M staan voor een permanente, hoogwaardige reclame-uiting – huisstijl of promotioneel – die snel en gemakkelijk aan te brengen is.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en transformeert deze in duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom van sterke technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $31 miljard heeft 3M wereldwijd 89.000 mensen in dienst en heeft vestigingen in meer dan 70 landen. In de Benelux werken bij 3M 1000 personen, verdeeld over 6 vestigingen, waarvan 4 productielocaties en in Zwijndrecht (B) een R&D vestiging.

Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.Facebook.com/3Mnederland of kijk naar @3MNews op Twitter.

3M, Scotch, Post-it, Scotchgard, Nexcare, Scotchprint, Filtrete, Command en Scotch-Brite zijn handelsmerken van 3M Company.

MS Word document 15 KB

Contact 3M Power Performance Challenge